Associacions escoltes

A les persones que formen part d’associacions escoltes oferim:

A través del servei Campaments i Més:

• La xarxa de terrenys d’acampada més gran de Catalunya adequada a diferents necessitats educatives.
  • Promovem i facilitem l’acampada als agrupaments.
  • Oferim recursos, solucions, alternatives i assessorament sobre tot el relacionat amb l’acampada infantil i juvenil.
  • Treballem per garantir una acampada de qualitat que produeixi impactes positius tant en l’entorn natural com en el social.
  • Assessorem als grups que tenen interès en fer acampada i facilitem la tramitació de permisos.
  • Treballem amb les diferents administracions per crear un marc social i legal que permeti acollir acampades de qualitat.

A través de Centres Escoltes:

• Contribuïm a generar contextos educatius globals i alineats amb els valors del mètode escolta i guia.
  • Promovem valors ambientals dotant els equipaments d’instal·lacions ambientals.
  • Realitzem projectes educatius, socials i ambientals que fomenten una educació vivencial, activa, conscient i transformadora per infants, joves i adults.
  • Allotjament en un Centre Escolta, cases que funcionen de manera autogestionada pel grup que s’hi allotja (cuina, neteja, serveis…) i que reuneixen unes condicions ambientals específiques que faciliten la possibilitat de fer servei (voluntariat) i estan dotats d’instal·lacions respectuoses amb el medi ambient.
  • Allotjament al MISC (Montserrat International Scout Centre), un centre escolta internacional obert a caps escoltes i guies que vulguin desenvolupar la seva dimensió espiritual per fer-la créixer a nivell personal, i així poder enriquir la seva tasca com a caps.

A través de Brownsea, la nostra botiga d’escoltisme i acampada:

• Oferim productes de qualitat i durabilitat, contribuint a la sostenibilitat i l’ús responsable del material.
  • Oferim una línia de productes ecològics i respectuosos amb el medi ambient.
  • Servei personalitzat per tal de trobar la millor solució a les necessitats dels nostres usuaris finals.ç

Treballem seguint una forta política de responsabilitat social i la nostra proposta de servei es basa en:

• L’economia social, apostant per proveïdors com cooperatives, associacions i empreses d’inserció en la nostra cartera de proveïdors.
  • L’economia local i de proximitat, ja que més del 50% dels nostres proveïdors realitzen la producció i confecció del producte de manera local, no externalitzada.