Escoles

Curs 2018 – 2019:

Per a escoles oferim en el marc de les activitats de l’Aula de Natura Can Palós:

• Tallers per infants i joves des de P3 a Batxillerat, Cicles Formatius de grau mitjà i educació especial.
  • Tallers basats en el treball en petit grup i l’experimentació directa i vivencial, la interpretació del medi i de les seves problemàtiques a través d’activitats s’adapten a les necessitats formatives de cada edat i que integren la pedagogia del lleure educatiu amb l’educació ambiental.
  • Els tallers compten amb un equip d’educadors ambientals compromès amb el projecte i les activitats que desenvolupem, l’especificitat del grup/classe.
  • Una proposta d’activitats prèvies i posteriors als tallers per al professorat dels centres docents per tal de complimentar i ampliar les vivències i continguts del taller realitzat.

I concretament, aquest curs 2018-2019, oferim les següents activitats:

Descobrim la natura tot jugant
La vida a pagès: balls i jocs
Descobrim l’agricultura de muntanya
Al bosc amb els 5 sentits
Orientem-nos i no ens despistem!
Geocaching a Can Palós
Pugem a la Creu de Can Cartró
Què passa amb els nostres boscos?
Investiguem el bosc

Sol·liciteu pressupost a info@centresescoltes.cat o al 93.590.27.00.