Fundació Josep Sans

Fundacio Josep Sans

Ja us podeu presentar al Premi Ciurana a l’actuació cívica juvenil

El Premi Jaume Ciurana l’impulsen el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Josep Sans.

Va destinat a grups formats com a mínim per 6 joves de més de 12 anys, integrats en organitzacions sense afany de lucre, que hagin realitzat alguna acció cívica destacada, de forma voluntària i gratuïta.

Enguany es celebra la seva 30a edició que consta, com sempre, de dues categories: “Actuació cívica en favor de les persones” i “Actuació cívica en la millora de l’entorn natural”. Es concedeixen tres premis a cada categoria: s’atorga al primer premi un diploma i 1.000 euros i al segon i tercer premis un diploma i una obra artística d’un autor català de renom per a cada treball premiat.

El termini per a la presentació de candidatures és el 7 de novembre de 2016, i tota la informació relativa a la convocatòria la trobareu en aquest enllaç.

La convocatòria d’aquest guardó s’emmarca dins dels Premis Civisme 2016, que també inclou els Premis de Civisme per a obres i treballs sobre civisme en llengua catalana (34è Premi Serra i Moret) i el 21a edició dels Premis de Civisme als mitjans de comunicació.

Enguany, a més, es presenten dos nous premis: el Premi Civisme a la Innovació i el Premi Civisme – Ciutadania i Virtut Civil.

L’objecte de la convocatòria Premis Civisme 2016 és premiar treballs, obres i actuacions que es duguin a terme en l’àmbit del civisme, entès com un instrument essencial per a la inclusió social i la lluita contra la pobresa, així com en l’àmbit dels valors i principis que fomentin la cultura cívica, amb perspectiva de gènere.