La Fundació Josep Sans estrena nou web

Hem renovat el web de la Fundació Josep Sans (FJS) amb el propòsit de millorar la manera en que la FJS comunica, per arribar a vosaltres de manera clara, concreta i aportant valor.

Mantenim el domini www.fundacioescoltesiguies.cat però també podeu accedir-hi des del menú del web de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya.

Aquesta renovació inclou tant continguts com estructura i disseny. Hem simplificat l’estructura i la redacció dels continguts per tal que trobeu la informació més fàcilment. L’objectiu és que navegar pel web i trobar-hi el que busqueu sigui molt més fàcil, ràpid i còmode a partir d’ara.

També hi ha novetats respecte al disseny, ja que hem renovat completament la imatge del web seguint la línia del web de MEG, molt neta i amb més protagonisme de la imatge.

Una de les principals novetats és que l’informació s’estructura segons el públic a qui va dirigit, és a dir, persones que formen part de MEG, d’altres associacions escoltes, esplais i associacions, escoles, famílies i AMPA, empreses o bé antics escoltes i guies.

D’altra banda, hi trobareu tots els serveis que us ofereix la FJS ordenats per àmbits de treball: acampada, centres escoltes, la botiga d’escoltisme i acampada i els premis Jaume Ciurana.

Des de la FJS us convidem a entrar-hi i conèixer millor què fem i que us oferim!