Fundació Josep Sans

Fundacio Josep Sans

Projecte Xarbot Resurrection 2.2

El projecte Xarbot Ressurection 2.2 neix arran del retrobament d’antics membres de MEG que van coincidir a l’entitat al voltant de l’any 2000. A partir d’aquest retrobament, s’ha començat a coure una “trobada minyonaire” de responsables associatius de l’època, prevista per al 16 de juliol de 2022 a la Garrotxa.

Els organitzadors de la iniciativa són Dolors Cubí (excomissàra de Vic), Ricard Caba (excomissari del Llobregat), Jordi Pardo (excomissari de sector de Barcelona), Juliana Martínez (excomissària de Lleida) i Xesco Camps (excomissari del Vallès/Maresme).

S’han organitzat a través de xarxes socials perquè tothom qui vulgui hi pugui participar. Si tu també vols formar part de la trobada, pots apuntar-t’hi a través d’aquest formulari.