Terrenys d’acampada

Campaments i Més és el servei que treballa per tal de promoure i facilitar l’acampada a Catalunya  a entitats de lleure infantil i juvenil, tant nacionals com internacionals. Ofereix recursos, solucions, alternatives i assesorament sobre tot el relacionat amb l’acampada infantil i juvenil. A més, treballa per garantir una acampada de qualitat que produeixi impactes positius tant en l’entorn natural com en el social.

• És la xarxa de terrenys d’acampada més gran de Catalunya.
  • Disposa d’una àmplia xarxa de terrenys d’acampada adequada a diferents necessitats educatives.
  • Promou valors ambientals dotant els equipaments d’instal·lacions ambientals i ofereix contextos educatius vivencials.
  • Treballa amb les diferents administracions per crear un marc social i legal que permeti acollir acampades de qualitat.
  • Assessora als grups que tenen interès en fer acampada i facilita la tramitació de permisos.

Visita la nostra xarxa de terrenys d’acampada.