Grups actius

Per facilitar la participació i la dinamització de les activitats ens organitzem en grups, que poden crear-se a proposta dels col·lectius interessats.

Els grups actius esdevenen així un espai de trobada per totes aquelles persones que en formen part. Poden realitzar diferents activitats i projectes, ja que tenen cobertura legal per fer-les i, també, ajuda logística i comunicativa per tirar-les endavant.

Poden treballar qualsevol temàtica en benefici de l’escoltisme i el guiatge, per exemple les vinculades a  l’escoltisme adult o branques de família, a la natura a través del grup excursionista, o bé projectes específics de durada temporal.

TENS AVANTATGES!

Actualment, hi ha actius els següents grups i projectes:

Però n’hi poden haver molts més! Per crear-ne un de nou, pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del formulari i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.