Guilda Rocafort

Guilda Rocafort és un grup d’escoltes adults amb inquietuds i ganes de viure l’escoltisme des del vessant adult, al seu ritme.

Van començar a trobar-se cap a l’any 2015, arran de ser un grup actiu de famílies de l’AE Rocafort de Cardedeu. Al grup, però, no només hi ha gent que va ser escolta de nen o jove, sinó que hi ha membres que han volgut formar part de l’escoltisme quan han sigut adults.

Organitzen  activitats com sortides, campaments, trobades el dia del pensament escolta, etc., i donen suport als diversos esdeveniments de MEG. Per exemple, van donar un cop de mà fent de Minairons a la Jamborinada del 2017, van participar en el Congrés de Caps de Vic i l’any 2022 han participat com a voluntaris a la trobada de caps i responsables associatius/ves de MEG “Emboliquem la TroCa!”. A més, entre moltes altres activitats, han organitzat trobades amb altres grups d’escoltes adults i han dinamitzat una recollida de roba per a refugiats.

També donen un cop de mà a l’AE Rocafort amb tot allò que se’ls requereix: organitzar activitats, fer d’intendents, organitzar la sortida nocturna de l’Agrupament fent tasques de senyalització i avituallament, etc.

Durant aquests anys, també han reflexionat al voltant de la Llei escolta, han definit l’ideari de la Guilda, han iniciat un treball metodològic al voltant del progrés escolta i han format un Consell de Totem. Per últim, però no menys important, han fet promeses i renovacions de promesa escolta.

Vols formar-ne part? Apunta’t a través d’aquest formulari!