Serveis

Logo Centres EscoltesCentres escoltes:
Allotjaments ideals per grups petits que funcionen de manera autogestionada (cuina, neteja…). Dotats d’instal·lacions respectuoses amb el medi ambient, i amb possibilitats de fer servei (voluntariat). Estan a disposició d’agrupaments, escoles, esplais, entitats d’educació en el lleure, associacions, i grups de particulars. Preus especials per a associacions de tot tipus i per a agrupaments de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG).
Aula Natura Can Palós

Centre escolta i Aula Natura Can Palós:

Instal·lació juvenil situada a la vall del Llor, a la zona de muntanya de Sant Boi de Llobregat, envoltada de boscos i de camps de vinyes i d’arbres fruiters. Ofereix allotjament en un espai respectuós amb la natura i activitats educatives per a escoles i instituts.

Terrenys d’acampada:

Campaments i Més és el servei gestionat conjuntament entre Minyons Escoltes i Guies i la Fundació Escoltes i Guies, que treballa per tal de promoure i facilitar l’acampada a Catalunya  a entitats de lleure infantil i juvenil, tant nacionals com internacionals. Ofereix recursos, solucions, alternatives i assesorament sobre tot el relacionat amb l’acampada infantil i juvenil. A més, treballa per garantir una acampada de qualitat que produeixi impactes positius tant en l’entorn natural com en el social.

Logo Brownsea

Botiga d’escoltisme i acampada:

És la nostra botiga d’escoltisme i l’acampada. Treballem seguint una forta política de responsabilitat social.

L’usuari final (l’agrupament, l’esplai, l’escola, el centre excursionista, la família…) és el centre d’atenció de la nostra activitat i oferim un servei el màxim de personalitzat possible per tal de cercar la millor solució en cada cas.

Associació Excursionista

Associació Excursionista Minyons Escoltes i Guies:

Fas muntanya fora del cau? Com a membre de MEG o de Xarxameg pots tramitar la llicència de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC) a través de l’Associació Excursionista Minyons Escoltes i Guies. D’aquesta manera només caldrà que paguis per tenir la llicència però no serà necessari que et facis soci/a, ni que paguis la quota d’una altra entitat.