Fundació Josep Sans

Fundacio Josep Sans

Famílies

A través de Centres Escoltes:

Oferim els nostres Centres Escoltes per a organitzar trobades familiars en contacte amb la natura. Allotjaments amb dret a cuina, amb possibilitat de servei de càtering. Opció d’activitats de natura i d’agricultura de muntanya.

Les nostres instal·lacions disposen de cuina totalment equipada, calefacció, lavabos, dutxes, sales polivalents, habitacions de diferents capacitats, àmplies zones exteriors i estan adaptades per a persones amb mobilitat reduïda.

Mas Olivet (Maçanet de Cabrenys)

Aula Natura Can Palós (Sant Boi de Llobregat)

Activitats dinamitzades:

A l’Aula de Natura de Can Palós, a més, podeu concertar activitats dinamitzades pels nostres educadors ambientals per conèixer i experimentar amb l’entorn natural al bell mig del bosc. Activitats basades en l’experimentació directa i vivencial. Podeu escollir activitats de tot el dia, de matí, de tarda o de nit. Les activitats es poden realitzar tan si us allotgeu a Can Palós com si no.

• Orientem-nos i no ens despistem.
  • Geocaching a Can Palós.
  • Pugem a la Creu de Can Cartró.
  • Caixes niu.Els secrets de la nit a Can Palós.
  • Taller de trementinaires.
  • Tallers amb els arbres fruiters.

Sol·liciteu pressupost a info@centresescoltes.cat o al 93.590.27.00.

A través de Brownsea, la botiga d’escoltisme i acampada:

• Oferim productes de qualitat i durabilitat, contribuint a la sostenibilitat i l’ús responsable del material.
  • Oferim una línia de productes ecològics i respectuosos amb el medi ambient.
  • Servei personalitzat per tal de trobar la millor solució a les necessitats dels nostres usuaris finals.

Treballem seguint una forta política de responsabilitat social i la nostra proposta de servei es basa en:

• L’economia social, apostant per proveïdors com cooperatives, associacions i empreses d’inserció en la nostra cartera de proveïdors.
  • L’economia local i de proximitat, ja que més del 50% dels nostres proveïdors realitzen la producció i confecció del producte de manera local, no externalitzada.