Més de 22.000 persones usuàries dels terrenys d’acampada de Campaments i Més durant el 2015-2016

Infografia curs 2015-2016 Campaments i Més

Augmenta en 3.000 persones el nombre de persones usuàries dels 100 terrenys de Campaments i Més, respecte al curs 2014-2015.

Campaments i Més, la central de reserves de terrenys d’acampada de Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG) que administra la Xarxa de Terrenys d’Acampada més gran de Catalunya i la posa a l’abast de totes les entitats d’educació en el lleure infantil i juvenil interessades en l’acampada, enguany ha acollit a més de 22.000 persones usuàries en els seus terrenys, superant d’aquesta manera les 19.000 de l’any passat.Aquestes persones han fet ús dels 100 terrenys de Campaments i Més agrupades en més de 650 reserves, la majoria de les quals realitzades en època d’estiu. Més de la meitat de les persones usuàries segueixen sent membres de l’entitat (MEG) però hi ha moltes altres entitats de lleure que també aposten pels campaments a la natura.

Més enllà de l’àmbit de “Campaments”, que s’encarrega d’aquesta gestió dels terrenys d’acampada, l’àmbit que s’engloba dins del concepte “i Més” ha seguit vetllant per la millora de la qualitat dels campaments i sortides a través d’accions educatives, socials i mediambientals.

Dins aquesta línia de treball, 180 persones usuàries de la xarxa han participat en el projecte “Fem servei als campaments” per tal de no només minimitzar el seu impacte en l’entorn durant els campaments sinó que també poder crear impacte positiu.

En aquesta infografia podeu consultar totes les dades del curs 2015-2016: