Premis Jaume Ciurana

Aquests guardons van néixer quan l’Associació Mossèn Batlle els va fundar. Ho va fer en record i homenatge a en Jaume Ciurana i Galceran, antic escolta i soci de l’entitat, de gran estima a Catalunya i d’exemplar actuació cívica.

Els Premis Jaume Ciurana (Premi Civisme a l’actuació cívica juvenil) volen fomentar en els i les joves l’amor i el respecte per la natura, el sentit de la responsabilitat, la capacitat associativa, l’esperit de servei i el compromís envers la societat.

S’adrecen a entitats sense ànim de lucre amb grups formats com a mínim per 6 joves de més de dotze anys que hagin realitzat alguna acció cívica meritòria, de forma voluntària i gratuïta en algun indret del Països Catalans durant el transcurs de l’any en una de les dues modalitats: en favor de les persones i en la millora de l’entorn natural.

Més informació sobre la última edició.